Toimitusehdot
Positiivareiden Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 29.4.2013 alkaen
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Positiivarit Oy y-tunnus 0601778-6. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU:n-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.positiivarit.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Pidätämme oikeuden olla toimittamatta tilauksia asiakkaille joiden tilaushistoriasta löytyy avoimia laskuja taikka asiakas on tehnyt huomattavia määriä asiakaspalautuksia.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä verkkomaksun kautta taikka jälkikäteen laskulla. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, SPankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oy:n sivuston kautta.
Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Positiivarit Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oy. Paytrail Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oy on myös maksun saaja.
Paytrail Oy
y-tunnus: 2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Laskutus
Laskulla maksettaessa tuotteiden mukana toimitetaan lasku jossa maksuaika on 14pv. Laskutuksesta ei peritä erillistä laskutuslisää. Mikäli laskun maksu myöhästyy loppusummaan lisätään 5€ muistutusmaksu. Laskulla tilattaessa Positiivarit Oy voi tarvittaessa pyytää asiakasta toimittamaan hänen henkilötunnuksen joko sähköpostitse osoitteeseen positiivarit@positiivarit.fi (salaamaton yhteys) taikka puhelimitse numeroon 03-882160. Henkilötunnusta käytetään luottokelpoisuuden tarkistamiseen, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista. Luottokelpoisuuden tarkistamisen jälkeen henkilötunnus hävitetään Positiivarit Oy:n asiakasrekisteristä.
Toimitusaika
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-7 arkipäivää tilauksen suorittamisesta. EU-alueelle toimitamme tilauksen lentorahtina. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan Positiivarit Oy:n verkkokaupan etusivulla sekä tuotteen esittelytekstissä.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina, kirjeenä tai maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mahdolliset toimituskulutarjoukset ovat voimassa vain Suomeen tehtävissä tilauksissa ellei toisin mainita.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
- asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
- pankkitilinumerosi
- sekä kopio Positiivarit Oy:n tilausvahvistuksesta
Palautusosoite:
ASIAKASPALAUTUS 601082
Positiivarit Oy
PL 136
15101 LAHTI
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi taikka avoin lasku hyvitetään palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen positiivarit@positiivarit.fi tai postitse/puhelimitse:
Positiivarit Oy
PL 136
15101 LAHTI
03-882160
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Positiivarit Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.